Tuesday, January 30, 2007

Min älskade musik

Oj oj, jag tror inte ni förstår vad som hände igår kväll!
Jag skulle lite lätt gå in på itunes för att lyssna på min vilda musik. Vad märker jag då? ALLT (utan överdrift) var borta! Ni som känner mig vet att jag är ett freak vad gäller min musik, allt är noga organiserat. Det här var det värsta som kunde hända! Jag flippar ut, tårarna rinner, paniken tar över! DRAMA är allt jag har att säga. Stackars krakar som fick uppleva mitt utbrott via msn.. haha, även Nate och Em som fick hysteriska sms.

Större delen av dagen har jag gått runt och beklagat mig för allt och alla.
Eh, jag ber om ursäkt nu i efterhand!

För att runda av den här katastrofala historien kan jag säga att jag hittat de flesta musikfilerna och har börjat organisera om..

Imorgon gryr en ny dag.

4 comments:

Anonymous said...

Jag fick sms:et men orkade inte svara. Mañana mañana tänkte jag. Musik är heligt och när dess budskap terroriseras sörjer vi alla. Det är ok :)

Melanie said...

haha tack babe.. jag visste att du skulle förstå! :)
visste också att du inte skulle palla svara på sms:et! hahah

Anonymous said...

Äh det är lungan jao ;) Musiken håller väl på att komma tillbaka nu och du kan ju få vilka låtar du vill av mig :)

Anonymous said...

DRAMA!