Monday, February 5, 2007

Uppdatering

Alltså jag kände att det var en liten överdrift att skriva flitigt varje dag, när man ändå inte hade nåt att skriva om. Mina dagar ser i stort sätt likadana ut och jag känner inte riktigt att det är till någons lycka att jag ältar samma sak om och om igen. Men nu börjar folk bli hetsiga och tjata så… här är en uppdatering över helgen:

I fredags tog jag mig i kragen för att fixa ett nytt pass. Kände att det var dags eftersom att jag och natta snart ger oss iväg! .. Aja okej, när man kommer till passenheten möts man av en stor skylt "stängt". KUL. Som att jag inte är nog stressad och surig över att jag faktiskt har tappat bort mitt pass som fortfarande gäller. Typiskt min otur. Jag, Em, Steph och Eric drog sen till stan. Alla hade något att köpa inför Bydalen.
På kvällen tog jag och Sara med ungarna till derbyt i frysen. Tyvärr förlorade 08 med fyra, men det var ändå en riktigt spännande match!
Hade väl varit hemma 20 minuter, när jag får ett hysteriskt samtal av Nate. Ungen har blivit utelåst och kräver att få hjula över. Självklart. Hade dock redan bokat upp mig för kvällen, så hon fick lov att haka på. Vi åkte på en trevlig liten biltur, som innefattade Sthlm-runt. Vi såg många blåljus och va nära döden flera gånger den kvällen. Haha med en liten överdrift.

På lördagen tittade Nate över lite snabbt. Langade bl.a underbara "The notebook" och några andra heta filmer. Sen kom Janne och det slutade med utgång. Vi två, Hanna + vän gick till Bar på söder. Trevligt. Haha vissa människor man skådar ute! Tack Anna för att du förstår! Big love

Sista dagen för de flesta av helgen var rätt slapp. Fikade med Em på Tully´s (Deja vu som annars är det ultimata stängde tyvärr tidigt)- förväntade mig en het chailatte, men fick istället kvällningar. Trots besvikelsen kan inte en fika med min darling vara tråkig.

Idag hade vi studiedag. Alltid en lycka att slippa skolan.

2 comments:

Anonymous said...

oh yes M

21 dagar kvar

bra att du fortsätter med bloggandet

Tully's sucks!

Wayne's is the shit

Anonymous said...

Hehe det är ok att skriva precis som man vill i bloggen. Hur ofta och när man vill och det är väl det som är lite meningen med bloggar. Kul helg för övrigt :)