Saturday, May 31, 2008

Lo mismo cada dia

Dålig uppdatering. Jag vet. Mina dagar ser ut så här:
19.00 går jag till jobbet.
03.00 stänger vi och städar till 04.00
04.15 sitter alla, slitna, dricker en drink efter jobbet och diskuterar dagens bravader, samt lyssnar på ruskig rumänsk musik.
04.45 går våra steg mot la Fontana
06.00 stänger Fontana och vi går mot 25 hours eller la Panera för frukost
Jag brukar komma hem runt 08.00 - 10.00 och då kastar jag mig i säng. Däckar.
Om jag ska möta Juliana i stan för en drink (eller två) innan jobbet, så går jag upp runt 13.00. Annars sover jag till 16.00, gör mig redo och tar en taxi till jobbet.
Enformigt? Ja.

Jag hoppas ingen tar illa upp när det ibland dröjer mellan mina försök till kontakt med mina kära i Sverige? Jag har inte glömt bort er! Never. Ni finns i mina tankar hela tiden. Det är för er skull jag flyttar hem.

No comments: