Wednesday, May 14, 2008

They make it easy to live in the city

Jobbet på Oconnells är i sig jävligt slitsamt och jag känner att kroppen börjar säga ifrån. Dock vill jag inte säga upp mig... än.
Detta pga de jag jobbar med. Alla klockrena människor som förgyller mina dagar och som har blivit som min familj här nere.

Juliana - My partner in crime. Antagligen säger vi upp oss tillsammans i slutet av juni, då hon åker tillbaka hem till Kanada och jag till Sverige?
Arran - den varmhjärtade lustigkurren från England. Min egna livvakt.
Mario - "The Rabbit". Behöver inte säga så mycket mer.
Florin (inte den Florin) - Han har friat till mig tre gånger. Varav två var med ring. Jag ser honom dock som min storebror.
Andrej - Omtänksam och rolig kille från Bulgarien.
Resvan - Hård yta. Varm inombords.
Zach - "The new guy" som flyttade från Usa för att lära sig spanska. Imponerad att han lyckades ta sig ut ur bubblan.
Beto - Den charmige mexikanaren.
Silvio - Min chef, som visar tecken på Borderline.

Och självklart alla underbara lirare från Dubliners.
(De jag inte skrev var de var ifrån är Rumäner.)

6 comments:

Anonymous said...

Ja kom hem i juni och följ med till arvika! Ska vara funktionär där :) men lär ju skolka då det är ett härligt överskott av bra band!

Anonymous said...

det verkar som att du har sjukt kul även om jobbet är slitsamt.. och vem vet, du kanske är gift då du kommer hem? :P

Anonymous said...

guuuud vad kul du verkar ha det! vad glad jag blir!

ar du i madrid i sommar ocksa?

Anonymous said...

Vännen hey! Jag ska spendera 3veckor i juli i madrid och det vore fantastiskt att ha en rendez-vous, om du fortfarande är kvar (:
PUSS

Melanie said...

:O hanna skämtar du?! ja jag är säkert kvar!! Vi MÅSTE ses! har du flyttat till frankrike än?

Anonymous said...

nej, jag flyttar i slutet av augusti men jag känner hur det börjar närma sig! jag längtar sååå! men lätt en date med dig, det vore fantastitskt!