Tuesday, November 25, 2008

amintiri

Tisdag. Min lediga dag och jag var galet effektiv!
Morgonen började med att jag gick upp i gryningen för att pumpa på gymmet med Janne. Notera då att jag inte har tränat på två år. Jag krigade på några maskiner och körde lite Pilates-övningar. Efteråt lagade Janne en gudomlig, nyttig lunch som jag vräkte i mig, utan att få ångest. Idag kan jag knappt gå för att det gör så ont i benen. Träningsvärk. Nu kommer jag ihåg varför jag slutade plåga mig själv.

På kvällen bjöd jag syrran på bio. Vi såg Twilight och dreglade över hur het huvudrollen var. Annars var filmen väldigt bra också. Vampyrer och shit har aldrig intresserat mig, så jag var väldigt skeptisk innan. Blev dock glatt överraskad! Den va fin.

Mellan dessa events, bestämde jag mig, helt random, för att gå till Eaststreet tattoo och boka tid för min efterlängtade tatuering. Det slutade med att de hade tid över att göra den direkt. Så nu sitter jag här nytatuerad och alldeles varm inombords. Väldigt simpel, med stor innebörd. I love it.

4 comments:

Unknown said...

Jag vill se bilder på tatueringen!

Anonymous said...

jaa, meel palla dig iväg till emma å hämta kameran nu:P hehe

Anonymous said...

Och snygg va den ocksa fan! Amintiri para siempre dårå!

Anonymous said...

Vad har du gjort för tatuering då?! :D
Jag gjorde en själv för några månader sen! :D