Friday, July 25, 2008

äkta vänner växer inte på träd

Jag har aldrig varit så sliten i hela mitt liv och jag känner att livet jag lever här har börjat få ut sin rätt, men de fyra senaste dagarna har varit bland de bästa sedan jag flyttade hit och under de dagarna har jag helt glömt bort hur jag mår.
Em kom hit glänste med sin närvaro!
Vi hade via mejl diskuterat om möjligheten fanns för ett besök, men det verkade inte komma någonvart - tills jag en dag läser "Jag har bokat min biljett. Kommer NU på söndag". Glädjen går inte att beskriva och det var verkligen i rätta tider, för oss båda.

Under dessa dagar har vi varit på Parque atracciones och åkt bergochdal banor med loopar, chillat vid poolen och festat gärnet. Minnen för livet.

1 comment:

Anonymous said...

JAA vi hade the time of our lives! Vill tillbaka NUU!!