Tuesday, July 29, 2008

Materiella saker = noll.

Min dator craschade samma kväll jag kom till Madrid.
Min kamera gick sönder efter att jag (klumpig som jag är), droppade min väska i golvet lite hårdare än nödvändigt.
Min ipods hörlurar sprängdes. Mario gav mig nya och jag lyckades ha sönder dom med.
Min telefon började leva ett eget liv och valde att ge upp. När det hände lånade jag Tess gamla mobil, som även den valde att lämna min sida.

Datorn kan jag leva utan.
Jag köpte en begagnad sketen kamera.
Jag lyssnar på musik via högtalare.
Dock har jag ingen mobil och ingen möjlighet att investera en ny. Alla mina nummer är borta! Tro inte att jag glömt er.

1 comment:

Anonymous said...

Ja det här med mobil får du fanimej ta å fixa. Tro inte jag tänker promenera bort till Oconnells varenda ggn jag behöver säga dig nåt...inga 1800tals fasoner här inte. Get a fucking Laddare!! Kärlek kärlek. T