Monday, July 7, 2008

kort och gott

- Han och jag varade ganska länge (trots våra "olika åsikter"), men nu är det över. Dagarna efter var jobbiga, men nu är allt som förr - before everything between us started. Bästa vänner som går jämnsides, lyssnar på House (du läste rätt) och dansar på Calle Arenal efter jobbet.

- Spanien vann EM. Bästa kvällen för många, värsta kvällen för mig. Jag jobbade på golvet under matchen. Värmen går inte att beskriva (ingen fungerande AC) och galna spanjorer och tyskar. Lägg även till den faktan att mina kära vänner bakom baren insåg att jag inte kunde överleva kvällen om de inte matade mig med chupitos, vilket resulterade i att någon (läs; mig) var dyngrak. När alla firade, låg Melanie och sov.

- Jag kan ha sumpat chansen med den sexigaste/charmigaste människan jag någonsin mött. Även om jag bara får uppleva en natt, så kan det vara värt att stanna några veckor till, så att han hinner komma tillbaka från hemlandet.

Annars är jag nog redo att återvända hem, relativt snart.

2 comments:

Pedrito said...

Oj så det blev en massa chupitos :P men kan tänka mig att det var nog det rätta att hålla igång :D
Verkar som du har fått uppleva en hel del nere i M, o det var en bra tid med tanke på EM osv.

hasta luego!

Anonymous said...

We are waiting for you Mel!