Tuesday, July 31, 2007

Guacamole i överflöd och krig om Ramlösan

Gårdagen spenderade jag först med Nate. Vi intog en varsin soffa och kollade på tv. Vi såg obeskrivligt många skämt! bl.a jerry springer och sjuka musikvideos på vh1. Den "bästa" inkluderade två raka perms och en mariah carey klädd i jag vet inte vad. Kan tillägga att låten hette "lil' l.o.v.e" som bör vara förklaringen till Allt.

På kvällen var det planerat sedan länge att jag skulle träffa min forna coachkollega. Förr träffades vi två ggr i veckan och nu hade det gått över två månader sedan sist. Jag har seriöst haft "sara - abstinens", så alla kan förstå kärleken som flödade när vi äntligen sågs. Hon kom förbi efter jobbet, sen drog vi till affären och kirrade alla ingredienser till vår middag. Jag har aldrig varit med om en fettigare stil och jag kan seriöst säga att jag aldrig har ätit så mycket. Haha! Gravidmagen är fortfarande framme (notera!) dagen efter.
Kvällen innefattade även mycket girl talk och Bridget Jones. Så mysigt!

No comments: