Thursday, July 19, 2007

Last Nite

Två ljuvliga dagar på min flåsiga väns landställe resulterade i att jag nu ser ut som en räka. Jag tänkte att det var dags att passa på att steka, när man annars bor i den gröna lunden och inte har tillgång till sol - ack så klantigt, aja.
Annars kan jag även meddela att jag (den som alltid säger "i dont do bada") tog mitt första dopp i det svinkalla vattnet, flög omkring bak på en moped och svingade i hängmattan.

Igår jobbade jag - notera - i 12 timmar. En normal åker direkt hem och sover, iaf sätter sig ner, men nej efteråt vankades utgång. Morganovish och jag tog det på löpet till M.torget och Babasonic, där vi mötte upp vännerna. Galet bra musik och färgglada drinkar. Hoppet om bra uteställen i Sthlm tändes igen. Synd bara att vi inte fick höra the Strokes en sista gång.

Befäl Kvarnström och jag kämpade oss upp på morgonen för att möta Edwin vid sergel. Jadå, vi gick på halv ett bion och såg HP5. Lite väl mörk, men bra!

Nu ska jag kasta mig till jobbet.

No comments: