Monday, July 23, 2007

Under mitt paraply ply ply eh eh eh

Dodgeballturnering slash pubkväll stod på planeringen igår.
Jag, Alex, Edwin, Morganovish och Juthan chillade hos mig innan med sliskigt rött och öl. Efter det var man på hajpen och det var dags att bege sig till vårat älskade jobb, dock som gäster. Popexpressen i all ära, men kanske man bör undvika den när man befinner sig i det tillstånd jag och juthan var på igår. Men nejdå, vi satsade fullt ut och under våra två åk fick vi höra giftigt, karatefylla och umbrella... varför? Jo för att Juthan vet att det är mina all time hatlåtar och önskade därför glatt dom. Vi hann bara med ett åk till och jag kan meddela att fotot som togs i Jetline är värd att bli hängd på wall of fame. Sen vräkte vi i oss langos och fish & chips without the fish.

Efter det begav vi oss till Tyrol där det vankades mer fylla och dodgeballhuliganer. Förvånansvärt kul, så vi följde otippat även med till after efteråt.

Jag och Carro vaknade upp kl.13 imorse av att telefonen ringer. Därefter käkade vi frukost - kollade tv - käkade mat - kollade tv och nu sitter jag här all alone och är fortfarande lika matt. Skönt att vara ledig.

2 comments:

Anonymous said...

gillar din nya layout! otippat att droppa en libertines låt som nytt bloggnamn! me likey (:

Anonymous said...

ja jag visste väl att du skulle notera! kan alltid lita på dig. jag befinner mig i en libertines dimma just nu..