Thursday, June 5, 2008

I just shake my head and walk away.

Jag ser väldigt ruskiga saker när jag vadrar längs gatorna här. Helvitt visste jag skulle förekomma, Men helgrönt, helrött och helgult?! Det trodde jag aldrig. Något annat som är väldigt vanligt är ficklösa byxor a la scala, magtröjor med strass och playboy-kaniner. Och vad är det som händer när två kvinnor 50+ kommer in på baren med vita t-shirts med trycket D&G "Drunk and Gorgeous" skrivet med röda strasspärlor? Jag borde vara van nu efter 2 månader, men jag lyckas alltid bli lika chockad. Jag är redo att vomitera varje gång.

2 comments:

Anonymous said...

Haha klockrent. En syn jag lätt skulle vilja se och sedan din min på det :p
Saknar dig här uppe. Hoppas du hare så bra därnere. Vi ses snart. Puss o kram

Pedrito said...

hehe, det skulle jag vilja ha sett. Mitt intryck av klädstilen är att det kan se väldigt blandat ut hos de yngre, men rätt så välklätt hos de äldre :D