Monday, June 16, 2008

I love it when we do, what we do, when we do.

(för att citera.. host host.. Ronan Keating).
O'connells (och Dubliners) är precis som Beverly Hills och Melrose place. Sjukt mycket drama och intriger. Den gillar den, men den gillar inte den utan den, och den hade sex med den - samma kväll som den andra förklarade sin kärlek till den. (Invecklat?!) Ibland kommer jag på mig själv att gapskratta av tanken på hur alla beteer sig. Låt mig även tillägga att detta endast är de bland anställda, så då och då (ofta när det gäller Han) kommer en outsider in i bilden och skapar mer intriger.
Nu har jag iallafall bestämt för mig att bara leva och ha kul. Spela samma spel. Är det okej för den ena, så måste det vara okej för andra. Punkt.

För övrigt så slog en full engelsman till mig rakt över kinden och ögat i lördags (med flit), så här sitter jag nu med en rejäl blåtira. Tack smink tack! Alla rumänerna på mitt jobb flippade och var redo att mörda grabben. Jag är nästan glad att de inte hittade honom. Jag menar förra helgen fick ju R spendera två nätter i fängelset.

Och slutligen... Vilken jävla röta för sverige i matchen mot spanien. Jag skrek ut min vrede på baren, omringad av alla gulröda fans. Jag som hade fått alla på jobbet att ha den svenska flaggan målad på armen. Surt. Dock vann chile mot bolvia inatt med 0-2, så jag är lite glad iallafall.

1 comment:

Pedrito said...

jo det var synd att det blev just i slutminuten, dock spelade spanien bra.
Så du har bra koll för Chilienska landslaget. Har inte så stor kolla på vad de har för spelare längre :P