Monday, June 23, 2008

Scissorhands.

Igår gick jag upp tidigt (läs: klockan 12.00) för att åka hem till min älskade Sofia. Jag har sett mitt svintohår i spegeln alldeles för länge, så igår var det dags att göra något åt saken. Sofia grabbar tag i kökssaxen och börjar kapa. Jag har alltid varit rädd att göra drastiska saker med mitt hår (efter en viss zebra-incident), men jag tänkte att det inte kunde bli värre än den kalufs jag hade. Resultatet blev mycket bättre än förväntat och det ser mycket friskare ut. No split ends. Nu väntar bara en ny hårfärg. Tänkte gå tillbaka till det "ljusare" stadiet.

Efter min lilla visit, var det dags att åka till jobbet. Spanien vidare till Semi! Eftersom att portugal och sverige är ute, så måste jag nu heja på Spain. Jag menar, fatta vilken fest om de faktiskt skulle vinna! Ni skulle ha sett lyckan när Real Madrid vann la liga.

Natten avslutades med Juliana, Sofia, Gonzalo, Xavi, pizza och cacique/fanta limon. Mys!

2 comments:

Unknown said...

Saknar dig gumman!

Anonymous said...

jag saknar dig sjukt mycket alina! när kommer du hem?