Thursday, June 5, 2008

Patetisk?

My day off. Eftersom att sömn är något jag inte hinner ta vara på, så tänkte jag "hmm, idag ska jag endast sova och vila. Inget party". Jag lovade mig själv detta. Runt 00.00 säger jag godnatt till Tess och går och lägger mig. Jag är väldigt stolt över mitt beslut och agerande.
Klockan 02.36 vaknar jag dock av ett sms från raringen Sofia, som ber mig att komma och möta henne utanför la Fontana. Hon är tillbaka från sin semester. Svag som jag är langar jag snabbt på mig kläderna och sätter mig i en taxi.
Kvällen blev väldigt lyckad (om man bortser från visa aspekter med Han) och det var kul att träffa Sofia igen (och alla från Oconnells). I've missed her.

Jag kom nyss hem. Nu ska jag för andra gången idag, gå och lägga mig. Vilket jävla liv man lever.

No comments: