Saturday, February 17, 2007

9 dagar kvar

Tänk att man snart går ut skolan, men ändå så känns det som att man fortfarande befinner sig i mellanstadiet. Inga ord. Eller jo, ett - skrattretande.

Igår hände det jag och Nate har väntat en envighet på (känns det som)!! Får lite lätt ett sms där jag först skådar att Nate har klarat sitt SAT-prov. GRATTIS jag visste att du skulle klara det och jag är jätteglad för din skull! Det blir dock tomt när du åker iväg :(
Sen läser jag något jag måste läsa om typ 100 ggr innan jag inser att det faktiskt är sant: KEANE BILJETTERNA HAR KOMMIT! Får även ett mms där ungen har tagit en bild på dom - jag blir så rörd. En tår.
Jag tror ingen förstår hur mycket vi har kämpat för att resan skulle bli av. Bara det att vi krigade för att få biljetter till en utsåld konsert och att vi faktiskt KLARADE det! På måndag hämtar jag mitt helvetespass och om 9 dagar åker vi!!!

Det har även varit alla hjärtans dag. Haha va först lite bitter, men dagen blev faktiskt väldigt lyckad. Tre fina rosor hänger nu på min vägg. Tack!

3 comments:

Anonymous said...

du anar inte lättnaden när jag såg resultatet!

du anar heller inte lättnaden när jag öppnade kuvertet med biljetterna! som vi har krigat!!

sjukt lätt att bli blåst på eBay faktiskt nu när jag tänker efter.. han kunde ju ha sagt att han hade skickat biljetterna och massa sånt där. kan äntligen pusta ut alltså!

Anonymous said...

Va kul. Lyx att få se Keane igen. Känner mig som en idiot för att jag missa deras konsert förut...
Hoppas du uppskattar rosen och ha det så kul i London ;)

Anonymous said...

fett nice! =)
aa, du e inte den enda som tycker att alla hjärtans va lyckad ;) haha de va en hel fuuuuunkiis dag =D