Sunday, February 18, 2007

Helgens bravader

Söndag. Håret spretar, glasögonen är på högsta hugg och mjukiskläderna är på. En bra beskrivning på hur jag ser ut när jag krigar med mitt 100p projekt, som har deadline imorgon bitti. Jag blir nog klar i tid, men jag tror inte resultatet blir på topp. Något som jag i nuläget inte orkar bry mig om - kanske får äta upp det sen? Aja.

I fredags var det hetsigt. Efter skolan tog jag en snabbfika med Cathy, som kämpar med sina exams. Vilket innebär att flickebarnet knappt har nåt liv. Haha!
Efter det kastade jag mig till träningen. Saras och mina ungar skötte sig faktiskt hyfsat bra. Lite gnälliga under fysen, men what to do liksom? Lite bollbehandling, en intensivkurs i finska och ett pinsamt tele-samtal senare, satt jag på tuben för att åka till södra latin. Prims vänner skulle spela upp en klockren nostalgiföreställning, som bl.a inkluderade Spice Girls!
Senare på kvällen träffade jag mina två darlings Em och Janne och vi bestämde oss för en lugn kväll på After. Trevligt trevligt. Vic tittade även förbi, och när tjejerna bestämde sig för att gå hem - gick vi på en redig promenad.

Började lördagen med 100p projeket, men insåg nästan direkt att det inte var så jag ville tillbringa min lediga dag. Så istället tackade jag ja till en get together hos Vic. Vi var ett sällskap på sex pers och det var verkligen jätteskoj. Vi vräkte i oss mat, samtalade om bl.a Gunde Svan (issa jag gråter av skratt!)och körde singstar! Som förväntat glänste Edwin med sina skills, men vi andra gav honom iaf en match HAHA

Japp det var helgen som gått. Nu är det dags att fortsätta kriga.

4 comments:

Anonymous said...

en trevlig helg verkar du ha haft tycker jag även om skolan förstör en del. haha dom där ungarna e för roliga, hälsa från mig nästa gång du träffar dem ;).
En redig och trevlig promenad vare i fredags =) och det var verkligen en lyckad kväll i lördags, blev ganska sent och fuuuuunkiis...

Melanie said...

jaja du vill bara att jag ska hälsa för att dom betraktar dig som en gud typ!

haha det där har verkligen blivit ditt nya uttryck, roligt att det bara e vi som fattar.. alla andra - "va?"

Anonymous said...

Ja det var verkligen trevligt igår. Vi får tacka vic för husrum och hoppas att liknande tillfällen dyker upp igen :) Pluggisch på bara, du klarar det. Jag tror på dig. funkis wtf :P

Natalie said...

skriv oftare tjäring!