Wednesday, May 9, 2007

Kick- off

"Du förstår att jag inte kommer stanna länge alls, högst 4 timmar"
Japp, den inställningen hade jag innan jag bar iväg till green valley.

Under kvällen blev jag:

- Förvånad.
Mot min förväntan blev eftermiddagen/kvällen skoj! Vi hade alltet för oss själva; åkte och vräkte i oss hur mkt som helst = 5kg+.
- Utskämd.
Något jag aldrig trodde skulle ske hände. När skuren kom.. jag erkänner: jag tog på mig en plastponcho. Det fanns inget annat att göra.. jag hade drunknat om inte. Obs! Jag var inte den enda.
- Tipsy.
Laura va på sitt bästa humör redan när vi träffades, sen blev vi andra rätt glada också och humöret blev bättre för varje timme som gick. Min "vita vecka" höll i två dagar. Hm?
- Trött i benen.
Fröken D missade sin kära nattbuss med 3 min, men det löste vi smidigt genom att gå hem till yours truly. Vem säger att en 90 säng är för litet liksom?

No comments: