Saturday, May 5, 2007

Sliten.

Torsdag. Förade hemma hos mig innan grabbarnas skiva. Jag, Janne, Becca och min favoritcoach Sara lyssnade på musik, medan vi sofistikerat (eller inte) drack lite vin och sombreros. Snart kom kameran fram och som fyra modeller posade vi, helt vilda med putande munnar och flörtande blickar.



Sen var det dags att röra på sig. Jag vet inte riktigt vad felet är, men herre vilken kärringblåsa - Sara jäklar vilka äventyr vi får pga detta! haha en läskig tanke är dock, hur kommer det bli när vi faktiskt är kärringar?
Trevligt att träffa alla vilda på festen. Tråkigt att jag inte var taggad.

Fredag. Oj, trött och sliten och inte på mitt bästa humör. Att coacha var ett rent helvete - ett tiotal studsande b.bollar. Jag trodde huvudet skulle sprängas.
Kvällen slutade bra iallafall - thank god. En trevlig (med varm!) fika med Edwin och Morgan på 60.

Lördag. Mitt liv upphör här och nu. Plugg plugg plugg.

No comments: