Sunday, May 13, 2007

NAFY BASTAR 18!

Min underbara Nate bastade 18 i torsdags! Det firades med en skiva på April. Kommer dit 23.15 onsdag kväll, vilket innebar att vi faktiskt fick sitta utanför klubben och vänta i 45 minuter så att ungen kunde komma in med sitt leg - detta trots hundögonen! Tiden gick dödligt långsamt, så att vi båda tröttnade när det var 20 minuter kvar. Rundade hörnet och hamnade på Wok Bar, där jag "råkade" nämna att vi hade ett födelsebarn närvarade - Vi tackade och tog emot gåvan! Klunkade i 15 minuter, sen var det dags för mig att bryta ut i sång! HIPP HIPP HURRA HURRA
Vakten sken upp som en sol när vi kom tillbaka och bokstavligttalat kastade in flickan på klubben. Vi partade loss och dog av skratt.


På torsdagkväll sprang Em över och vi klunkade te och kollade på "En kärlekshistoria", som vi båda längtat efter att se.
Åh vi blev helt varma inombords! Känslor i överflöd. Vackert.


I fredags kickade Nate fet fest i "Pinnen". Shit vilken utsikt! Helt sickie.
God mat, trevligt folk, en stämning som var på topp OCH underbar musik! - kan bara resultera i succe!
Jag hoppas verkligen att allt blev som du hade tänkt dig! Du är värd det bästa.
Lots of Love.


3 comments:

Natalie said...

tack för allt lille hjärtesnutt!

Krya på dig nu

puss

Anonymous said...

tack själv babe! rörd. puuuss

Anonymous said...

Jag kan inte heller komma över utsikten riktigt.. :)