Friday, May 18, 2007

utskriven

Jag vet inte riktigt vad som hände, men helt plötsligt låg jag på akuten med sjuka smärtor i magen.
Janne och Nate satt där bredvid mig och försökte hålla mitt mod uppe och utan dom hade jag nog tuppat av.
För att göra en lång historia kort, så slutade mitt besök på akuten med operation - inflamerad blindtarm. Japp, min vanliga otur.
De pumpade i mig droger och jag svävade på moln, tills dagen efter. Jag har nog aldrig varit så risig i hela mitt liv och det var som att tiden stod stilla i mitt lilla rum.
Under dagen får jag lite lätt ett samtal från en hurtig Nate - "Hej jag och 4 män kommer och hälsar på". Sen kom även min andra hälft (mel)rose, Al och min hajpade kusin F. Ni räddade min dag. Även ni som bombade min mobil! rörd.
Jag fick stanna en lång natt till, innan jag fick åka hem.

Tack till alla ni underbara! Jag finner nästan inga ord. Evigt tacksam. Lots of love!!

3 comments:

Anonymous said...

haha bara du melski!


tur att du lever nu iaf (:

vi blev ju ganska skrämda i soffan där

Anonymous said...

det var så lite så, skönt att de gick bra :)

Anonymous said...

säger som eric, de va så lite så, man blev ju lite orolig:/ men va skönt att du e på fötter igen och att allt gick bra.:)