Friday, May 4, 2007

Bättre sent än aldrig

Valborg.
Kvällen började med grillning hos Danielsson i Bromma. Grabbarna visade upp sina skills vid grillen, och resultatet blev delicious. Nyckelord; skratt, allsång, koreograferad dans och vattenfall. Det var verkligen trevligt och jag tycker fler middagar bör anordnas.
Kvällen var ung, så när vi kände oss tillräckligt runda om fötterna begav vi oss mot sickla kaj och hemmafest. Det blev bokstavligen en tung resa.
Finns inte så mycket att säga om festen.. dock är jag blåslagen efter en liten trappincident. Bara att konstatera att balansen inte är på topp.
Efterfest hos herr Kvarnström. Vi gastade till idol- och kareokelåtar och spelade fiskspel - klockrent. Fick även ett nytt uttryck förklarat för mig, "yo yo" haha.
Kände mig lite sliten dagen efter, så den spenderades med en lika sliten Nate.

ojoj det är dags att ta en paus.

2 comments:

Anonymous said...

Hm den dära pausen ar jag inte sett mycket av ;)

Anonymous said...

haha jo jag tar min paus NU i helgen.. än så länge har jag klarat av det och hållt mitt löfte.