Wednesday, February 6, 2008

Får jag behålla dig?

Häromkvällen tog jag och Nate en take-away fika och satte oss på Montelius och filosoferade. Samtalen kretsade mestadels kring framtiden. Väldigt seriöst emellanåt. På väg därifrån mötte vi dock en man som fick oss att gå från stenansikten till gapskratt. En väldigt creepy party starter.

Gårdagen spenderades iförd mjukiskläder med Em. Vi klunkade te och blev varma i hjärtat av Casper och den vackraste repliken. Dubbad nostalgi. Så rätt!
Idag har jag varit på banken och bl.a betalat depositionen till lägenheten och beställt ett master card. Vuxenpoäng. Efter det mötte jag upp Em och Steph. Vi kollade runt lite i affärer (jag skådade en vacker kjol och blus som måste införskaffas!) och gick sedan och köpte ingredienserna till en bedårande middag. Mys.

1 comment:

Anonymous said...

Dubbad nostalgi! Word!