Sunday, February 10, 2008

oh what a day

Shopping är min drog. Känner jag mig lite on the down low, så blir humöret genast bättre när jag står där i kassan med någon het skapelse och betalar. Igår när jag vaknade var en sådan dag och telepatiskt måste min mor hört mina rop efter nya plagg - "Melanie ska vi gå och shoppa lite?" Ja tack. Jag införskaffade två bedårande kjolar, två blusar och en t-shirt. Plagg jag tror kommer sitta fint när jag storsar runt gatorna i Madrid.
Jag känner mig by the way mer taggad nu! Det kan ju inte gå på något annat sätt än bra. Trivs jag så kommer jag ha the best time ever, men om inte (peppar peppar) så kommer jag ju bara hem och har det bra här. Win-Win situation.

När mitt humör strålade åkte vi hem, och det var dags att göra sig fräsch inför kvällens planer - middag med vännerna. Sjukt trevligt! God mat (som alltid), gott vin, skratt och bildvisning. Tack för en underbar kväll!

Nu är det dags för mig att sätta fart. Om en timme ska jag på en het dejt med Sara. Dinner (lunch) and a movie. Haha!

No comments: