Friday, February 8, 2008

i'm nothing in between

Dagen har varit hemsk. Utan överdrift. Efter en sömnlös natt, är jag nu inne på min 28:e vakna timme. Jag öppnade imorse, alla leveranser kom samtidigt och inte nog med det mår jag sjukt illa. Fred aka Kicki tvångsmatade mig med yoghurt ("för att neutralisera magen" - inte fan hjälpte det!), och jag råkade spilla korvspad över Hela min hand. Det var droppen som fick bägaren att svämma över och jag kände tårarna komma!

Positivt är iallafall att jag lyckades undvika alla psykfall som kommer in varje dag. Galna Gunilla har fått motstånd.

Ikväll ska jag och Jess ta det på chillet och köra ett Disneymaraton. Bara tanken får mig att le.

Nu ska jag sluta mina ögon och försöka sjunka in i en dimma av drömmar. Tata!

1 comment:

Anonymous said...

Syftar du pa gunilla(gronan)??

Kul med ett disney maraton :D O hoppas att du kan vila ut, inte kul att vara vaken sa lange som har varit!