Wednesday, February 20, 2008

Jag blir så matt.

Det är något fel med min röst. Rätt som det är så är jag alldeles hes och det känns som att jag har andats in för mycket helium. Jag låter inte som ett freak (thank god!), men känslan är precis som ett täcke helium på stämbanden. Av erfarenhet som ballongflicka (pinsamt!) vet jag vad jag pratar om, men det är väldigt svårt att förstå som utomstående! haha ni får helt enkelt tro mitt ord - mina stämband är täckta av helium.

Annars så råkade jag hälla en skål med het soppa över mitt lår häromdagen, min mobil lever ett eget liv och min dator håller på att krascha. Inte ok.

1 comment:

Anonymous said...

Ja just det, ballonflicka, men bra med förklädet där man kan smuggla chokladkaka :P

Hoppas att rösten bli bättre och hoppas att det inte blev några brännmärken av den varma soppan!