Monday, April 30, 2007

Don't stop 'til you get enough

I fredags var det mösspåtagning. Under dagen var jag helt otaggad och förstod inte alls varför alla va så hajp på att fira att man tar på sig en mössa, men på kvällen slog det mig att jag var redo för fest. Vi blev ett gäng som piskade oss till Soft, där det va 80tals kväll. "I wanna dance with somebody", "girls just wanna have fun" och "the way you make me feel" - är bara några underbara exempel på låtar som spelades. Jag behöver nog inte berätta att vi var galna på dansgolvet. Annars var stället inte riktigt ok någonstans, förutom priserna i baren - vilket resulterade i.. aa.. lite too much hehe.

Lördagen spenderades i fosterställning och mjukiskläder. Sen när jag piggnade till var det dags för lite b-ball och fika.
På kvällen hookade jag och Janne upp. Hon kämpade med mig på pakethållaren runt halva Söder, när vi letade efter nåt bra "take away"-ställe. Det slutade med att vi vräkte (bokstavligt) i oss grekiskt. Sen joinade Em oss, vi tittade på the holiday.. igen. Mitt försvar: Janne hade inte sett den.

Slappade hos Ein hela söndagen. Vi åt grekiskt igen till lunch, men den här gången hemmalagad. Mums. Jag får inte nog. Sen kollade vi på Napoleon Dynamite. Tårarna rinner av den filmen.
Vi hann även med att plugga lite och öva in lite moves haha
Kvällen spenderades hemma hos Nate. Vi kollade på Blades of Glory. Vissa scener dödade mig! Will Ferrell och Jon Heder är bara för roliga - och tillsammans: klockish.

1 comment:

Anonymous said...

oh yes blades of glory is the shit

alla miner tar död på mig

ha ha ha

du glömde youtube klippen!!

I WAS ROBBED BY TWO MEN!