Saturday, October 18, 2008

It's raining cats and (dogs) frogs

Between mina pass på Pb, försöker jag fördriva tiden på bästa sätt - poor and all:

- Jag har suttit bak på gripen medan Janne trampat frenetiskt runt fina söder i höstsolen, vilket slutade med te och "Magnolia".

- Jag och Sara har haft ett möte med Ben & Jerry, samtidigt som vi kollade på portugalmatchen.

- Jag har mött "sanningens ljus" hos frisören och kapade svintot till hår. Körde även en hemmafärgning, som inte uppskattades av alla (notera Janne).

- Jag suttit och myst på olika cafeer, deltagit i shoppingrundor (då jag själv gått hem tomhänt) och druckit öl hos Michelle Pb.

- Jag har sett "The Visitor" på bio med Al my Pal.

OCH jag har även lyckats köpa ett par till skor för pengar jag inte har...

1 comment:

Unknown said...

Jag trodde att jag var Al my Pal... :(