Monday, March 12, 2007

7:e juni

Tanken att det är över om tre månader är båda spännande och skrämmande.

Jag, Em och Janne diskuterade det här väldigt ingående idag, medan vi vräkte i oss mellanmål i form av smoothie och mackor.
Alla kommer verkligen åka åt olika håll, till olika länder. Em ska till London, Nate till USA osv. Min dröm har alltid varit Madrid och förhoppningsvis bär det iväg i januari 2008.
Att hålla kontakten med folk kommer nog bli svårt, men inte omöjligt. Vänner sedan barnsben och nyare soulmates (ni vet vilka ni är), även om vi inte ses och hörs regelbundet så kan inget hålla oss isär. Haha smör! Nej men seriöst, jag tror man måste tänka optimistisk... annars blir man bara deprimerad.
Det ska bli kul att få börja om, upptäcka nytt och träffa nya människor.
Jag är redo.

2 comments:

Anonymous said...

shitt de e inte mer än så asså :s
nu blev jag skrämd faktiskt..!
fan att alla drar iväg,,, :( aja ja får väl dra till usa om ja blir alone här hemma. ;)

Anonymous said...

KLART att vi kommer :) fett kul, sjukt läskigt ska det bli.