Sunday, March 11, 2007

Tyst vittne

Ganska fullspäckad helg kantad av myspys, shopping och fester. Hann även med lite plugg, vilket gör mig rätt stolt.
Allt detta har dock hänt under tystnad eftersom att jag fortfarande inte har någon röst. Blir så matt.

Det sjukaste hände mig på tuben påväg till Hägerstensåsen ikväll. Sitter och snackar tele med Em, medan jag sneglar lite åt vänster. Där ser jag en man, 40+, sitta med sin mobil vinklad mot mig och fotar loss (man hörde det välkända kameraljudet). Trots att han såg att jag märkte, slutade han inte och fortsatte helt odiskret. I vanliga fall hade man ju öppnat käften och frågat vad hans problem va, men jag va för chockad haha. Jisses, vad tänker folk med ibland? Blir så rädd.
Lättad såg jag efter honom när han avlägsnade vid Midsommarkransen.

Imorrn är det skolan som gäller. Det har varit två sköna veckor, men nu tyvärr är dom över... damn.

4 comments:

Anonymous said...

scary mthrfkr :) han kanske ba prova mobilens funktioner... :D

yes skola igen,,, ska bli kul å c dej ;)

Anonymous said...

Haha mm sjuka typer det finns. Faktum är att man får fota vem man vill på offentliga platser vilket tunnelbanan ju faktiskt är. Illa kan tyckas men så är det. Fast det skadar inte och fråga först:P

Sj utnyttjar jag denna regel ;)

Anonymous said...

http://en.wikipedia.org/wiki/John_Wayne_Gacy

då förstår du varför jag hulkar, jag såg en dokumentär (som vanligt) om honom, sickie. Sen hörde jag låten ett halvår efter.. Sufjan e bäst alltså

Anonymous said...

du.. titta på det här..
jag gräääät av skratt

http://www.youtube.com/watch?v=akZNCiJce8o

rätt pampigt måste jag iofs erkänna