Tuesday, March 20, 2007

Just Nu

Paolo Nutini - These Streets
The Similou - All This Love
Billie The Vision and The Dancers - Nightmares
Goldspot - Friday
The Kooks - Naive
Regina Spektor - Samson
Kent - Vintervila
The Strokes - Razorblade
Jeff Buckley - Morning Theft
Sufjan Stevens - John Wayne Gacy, Jr

Har noterat att Keane inte finns med och det finns faktiskt en förklaring. Jag vill inte få för mycket av det goda och verkligen inte riskera att tröttna.
Tom, Tim och Richard - inte just nu. Alltid.

5 comments:

Anonymous said...

ingen risk mellis, du e helt förälskad i keane,,, du kommer aldrig tröttna! :P
"de e på topp" ganska fuuuuuunkis oxå...

Anonymous said...

Var är Tom Jones då? ;)

Anonymous said...

all this love heter den..

rätta takter! säger ju att jag har hett inflytande på dig!

Anonymous said...

låter som en kanonlista!:D lyssnar du också på the kooks?:D även dem ska ju till den där festivalen i sommar:D den festivalen är ju nästan ett måste:P

Melanie said...

Jag tror inte heller jag kommer tröttna, men jag vågar inte ta chansen!

haha hm tom jones platsade inte riktigt :P

oj haha rättat och klart nate
ja jag e dig evigt tacksam!

jag har börjat lyssna på dom nu :) och jag kan säga att jag gillar det jag hör!
åh den där festivalen e ju en dröm!