Monday, March 5, 2007

Sickie

Sjuk. Ingen röst. Flåsig. Ja det är väl så man kan beskriva mig i dagsläget.

Jag ligger nedbäddad och klunkar te. Något jag gjort sedan jag kom hem.
Det finns inte så mycket man kan göra i mitt tillstånd. Jag kan inte ringa någon för.. aa.. jag har tappat rösten (igen) och ingen vill umgås med en sjukling.

Under dagen, som har känts ovanligt lång, har jag läst en bok och kollat på Djävulen bär prada - hade inga förväntningar, men den va faktiskt okej.
Jag har även spelat sönder min nyinköpta musik, men jaja.

Annat som kanske är värt att berätta är att min hårfärg nu är Djup kastanj. Nöjd? Inte bestämt mig än.

3 comments:

Anonymous said...

Ligga nerbäddad och klunka te låter iofs rätt mysigt men kanske inte om man är sjuk. Krya på dig. Kram :)

Anonymous said...

haha

alltid ska du DÖDA låtar! (:

du hamnar i nån läskig trans

Anonymous said...

hoppas du blir frisk snart...!
haru bestämt om du e nöjd med färgen än??? :P