Thursday, April 12, 2007

"Det är typ som att han försöker spela marackas runt den kvinnliga kroppen"

Salem igår va PÅ TOPP! Jag trodde han skulle vara bra, men inte så HÄR bra! Snacka om entertainer. Och söt är han också.
Helena Josefsson, va också en höjdpunkt!

Efteråt bar det iväg till gamla stan för att besöka en skiva på englen/kolingen. Janne, jag och Em var redo. Först i telekiosken och sen in the club.
Kvällen var rätt intressant på alla nivåer: Italienarna, sms:et, danserna och armbrytningen - som by the way har lämnat blåmärken på min arm.
Sen idag fick man veta att saker som jag själv inte noterade hände, vilket är klockrent. Synd att jag missade dock. Kvällen kunde nog varit bättre på vissa fronter, men aja...

Idag "the day after", har jag bara legat i min säng och nästan tråkat ihjäl mig till döds. Sen kom erbjudandet om att träna och jag accepterade.
Kul att det första Em och jag möter är en grandpa med hotpants. Skämten på F&S frodas. Jag gråter varje gång. Jag menar; Daddy yankee.
Och självklart avslutades det med en surkärring.

Em får all cred för rubriken! haha det droppar nästan i byxan när du slänger ur dig dina kommentarer. Love.

1 comment:

Anonymous said...

"Grandpa med hotpants" aa det var en klass för sig det.. hahah