Thursday, April 5, 2007

Vårt röda lilla torp

Gårdagen började dåligt med skola och två prov, men avslutades på topp.
Jag, Em och Janne begav oss till Stampen, Gamla Stan för att se Sans Courage - Edwins vilda band.
Hann se några bra band innan, vilket var mysigt och efter ett samtal med Nate så infann hon sig snabbt där också.
Vin, "Håkan-dans", paktbildande, en försvinnande sko och socialtumgänge - sen var det dags för det Alla (utan överdrift) var där för att se. WOHHOOO värsta draget. Bra jobbat killar!

Idag när jag vaknade märkte jag snabbt att rösten är long gone... igen. Jag trodde inte jag hade varit så aktiv igår, men tydligen.
Snart åker jag och familjen till vårt lilla hus på landet. Ska faktiskt bli skönt att komma bort från allt och bara få slappna av en sekund.

På måndag är jag back in town redo för konsert, skiva och ett liv.

1 comment:

Anonymous said...

Jorå, Sans Courage var jäkligt bra. Skön stämning och bra musik. Ja de är bra det, åk till stormens centrum nu, där är det säkert lugnt och skönt just nu, skoja bara, ha en trevlig vistelse på landet, kram kram :)