Sunday, April 8, 2007

Nödrop

Håhåjaja jag sänder live från skogarna i norr.
Vi befinner oss typ mitt i orkanens öga och resan upp var rena helvetet - 2 timmar försenade. Typiskt familjen Westling.

- Överdos på Sex and The City
- Investerat en väska, söta ballerina och klänning - till min egna förvåning eftersom att det finns ca ett tiotal affärer här, varav ingen är särskilt ok.
- Knarkat musik (resans låt: Kent - Alla mot Alla)
- Besök av bror och gudomliga brorsöner
- Myspys med le family
- Hysteriska sms
- Andats

Det var en snabb recap över vad som har hänt under dessa dagar.
Kommer hem imorrn och då ska jag vara aktiv aktiv aktiv.

3 comments:

Anonymous said...

håhåjaja! jag har fått ditt rop på hjälp...
haha fan va ql du skriver! ^^ :D
söderhamn e fett kul ju kan du inte försöka stanna lite längre
du kommer inte ångra att du gör de..! lita på mig, jag har alltid rätt!;)
men du får hare så bra,, hälsa alla!
puss puss

Anonymous said...

Damn, jag är stolt över att jag infiltrerat kent i ditt liv :D

Anonymous said...

jaa tack så hjärligt! haha