Tuesday, April 10, 2007

Woke up cold one tuesday

Igår vankades myskväll och TLK hos Janne. En skvätt tårar kom både av glädje och sorg - även gapskratt efter en halvtimmes tystnad och sedan klockrent citat. Annat som är värt att berätta är att magdans kanske inte kan utföras av alla och att P mår bra hahaha


Idag träffade jag Cathy en snabbis efter en incident på tuben. Jag räknar dagarna till den 16 maj!
Sen drog jag och Nate till stan för att checka studentkläder till ungen - jag ber om ursäkt. Ok, man ska inte tro på allt jag säger tydligen: "Men jag lovar! Det ÄR en kläning". Em kom in och vi tre fortsatte att kolla affärer.

Nu ikväll konsterade jag och Em att "mormors blandning" inte är att rekomendera, på café 60. Men vi lät inte den tragedin förstöra vår kväll, utan fokuserade istället på det ultimata - samtalsämnet.
Pick, Chose, Love - Me. Man kan omöjligt ha tråkigt när man är med dig.

Imorrn är det front row på Salem som gäller och sen party all night long.

2 comments:

Anonymous said...

ja du. jag kan ju inte sätta min fot på Åhléns nå mer, den saken är ju klar.

SAAAAAAALEM!

Anonymous said...

TLK for life!!
egentligen kan jag alla lines. Men man vill ju inte förstöra filmen utan jag väljer de klockrenaste t.ex. JAG ÅTERVÄNDER! TILLBAKA TILL BYN! osv.

jag hoppas verkligen att prisca mår bra nu när jag vaknade mitt i natten! hahahah

SALEM! YEEEZZZ! Puss

p.s klockren blogg!