Sunday, April 22, 2007

Helgen

Något som man inte noterade som liten, var alla klockrena skämt i W.D - filmerna. Jag och Janne satsar på en i veckan och jag kan säga att tårarna sprutar av skratt ibland.

I fredagskväll insåg jag vad som väntar mig i sommar och jag blir livrädd. Jag skulle ha lyssnat på Em (som redan har erfarat), men nej nej... tänk: pengar pengar pengar, annars är det kört.

Igår var jag inte så klar i huvudet, så jag degade mest i sängen OCH städade mitt rum - hör och häpna!
När jag senare noterade att solen var framme, bestämde jag mig för att ta en promenad runt Söder i min ensamhet. Frisk luft.
Jag kände inte för att ringa till mig ett sällskap - ville gå själv och clear my head, men det hade varit nice om min kära ipod hade varit vid livet.
På kvällen hyrde jag och Alex; "the Guardian" och "Happy Feet". Båda filmerna var faktiskt väldigt bra. Klockrent med de gamla klassikerna i H.F.

Idag har kidsen haft match och självklart blir det kaos när vi kommer till Frysen. Två matcher inställda och en inproppad. Förlust.

No comments: