Sunday, March 2, 2008

3 veckor...

I fredags hämtade Jess mig från jobbet. Vi åkte till Luma, käkade middag hos hennes mamma och drack vin. Sedan begav vi oss till 90s och skakade våra lurviga hela natten.

Bakis, tidig optikertid, spöregn och kalla vindar. Så började min lördagsmorgon. Med musik i mina öron, glömde jag bort regnet och det faktum att jag var nära att blåsa bort fler gånger. Jag var bestämd att inget skulle kunna trycka ner mig. Jag sprang runt på stan med mitt favoritpar och investerade en klänning jag drömt om länge, som by the way satt perfekt. På kvällen åt jag apelsin och tittade på "Dan in real life" hos Nate. Hon introducerade mig även för Dramatic Chipmunk och jag är henne evigt tacksam!

Idag har jag hängt med syrran. Vi åkte in till stan, tittade på film och vräkte i oss Ben & Jerry's. Mysigt!

Förövrigt så fyttade Tess till Madrid igår. Vi snackade nyss i telefon och hon berättade glatt att hon går runt på gatorna i t-shirt, dricker starbuckskaffe och hänger i Retiroparken. Hennes första kommentar om vårt place var "det är fint! bra partylägenhet!", vilket bådar gott! Jag vill åka ner på stört.

No comments: