Monday, March 31, 2008

it's hard to live in the city

Jag är sjuk. Snorig, ont i huvudet, hostig, trött och känslig för ljus. Jag har tillbringat dagen i min säng, framför datorn och Greys Anatomy. Helt själv.
Tjejerna jobbar och har ett liv härborta. Jag är ensam. Det är i dessa stunder jag tänker på alla därhemma. Min familj och mina kära vänner. Även pressbyrån har poppat upp i mina tankar några gånger. Bara en vecka har gått och mitt hjärta gör ont. Jag vågar dock inte lyssna på det för mycket, med risk att gå sönder. Mitt nya liv är här. Det gäller bara att vänja sig och inse att det här inte är en semester.

3 comments:

Anonymous said...

åh honey!
du kommer klara det, och snart kommer jag ner och räddar dig :D

saknar dig.

Pedrito said...

Hostia! Hope you'll be good soon, it is doesn't fun to have a cold :(
I hope also that it will solve with the work and everything with your stay in M.

Hasta luego!

Melanie said...

åh juthan, jag saknar dig också!
kom när du vill! du är så välkommen :)