Sunday, March 16, 2008

Sista helgen.

Fredagen tillbringades först hemma hos mig med singstar och dricka. När alla (vissa lite mer än andra) var runda om fötterna begav vi oss vidare till 90s. Kvällen innefattade bl.a en transvestit utklädd till Charlotte Perrelli som pressade in small candy i min och Nates käftar, samtidigt som orden "you know you want it" kom från "hennes" mun. Vilket orsakade en skrattattack, som tråkigt nog resulterade i att Alex fick ett jack i pannan. Annars så lyckades Steph med sina inre krafter dansa umkull en grabb på dansgolvet, så att han ramlade raklång som ett träd. Hysteriskt kul! Kvällen slutade dock med mitt och Alex avsked. Vi hinner inte ses mer innan jag sätter mig på planet. Overkligt.

Lördagen kan sammanfattas med schlager, att jag fick träffa raringen Micke och att Janne klev på en lök.

Idag har jag gått morgonpromenad med Janne, ätit glass med Em på Monteliusvägen och gått på bio med Jess. Vi såg Ps. I Love You. Mysig men ändå sorglig film. Det bästa var att "Denny" från Greys är med; Irländsk dialekt och nakenscen. Hello! Jag behöver inte säga så mycket mer. Sjukt het. En dröm.

7 dagar kvar.

No comments: