Saturday, March 22, 2008

It's time to say goodbye

Den sista veckan i landet har varit galet hektisk. Sjukt mycket att hinna fixa innan avfärd, många ansikten att ta adjö av och självklart sista arbetsveckan på Pb. Jag fick seriöst planera mina dagar in i minsta detalj. Men det gick bra.

Jag hann med mitt sista häng med Em, framför Greys med en kopp te och kardemummaskorpor - like always.
Jag hann med en musikkväll hos Nate, som självklart slutade med att jag somnade - like always.
Och självklart hann jag även med middag och youtube-tittande hos Janne (mitt andra hem) med hela familjen närvarande. Det avslutades självklart med att jag skämde ut mig själv genom att ramla pladask på hornsgatan (all alone) - like always.

Annars har jag umgåtts med familjen så mkt som möjligt. Igår hade jag och mor min en spadag, med fotbad och ansiktsmasker. Dagen innan det sprang jag och Micha runt på stan och kollade på film. Idag ska jag äta lunch med far och bara vara hemma. Det gör ont när jag tänker att det kommer dröja tills nästa gång.

Igårkväll tog jag farväl av mina kära vänner. Vi åt på restaurang, åkte simulator (två ggr, vilket var bland det roligaste jag gjort. Har fortfarande ont i magen av allt skratt!) och satte oss på ett ställe inte värt att nämna vid namn, men det var trevligt! Kvällen avslutades med en Madrid.

Självklart kom tårarna varje gång jag sa "vi ses". Men that's me. Blödig som få.

1 dag kvar.

3 comments:

Anonymous said...

vännen! mindre än 24 timmar kvar nu.. fan vad hett du komer att ha det! och du lämnar kylan, ända rätta! Göta jävla Ark var iofs klockrent! jag menar Freak Me maybe och att vi faktiskt gick in dit.. :)

iaf! jag saknar dig redan!! jag ringer dig idag så att vi kan ha ett litet dagligt samtal ;)

Anonymous said...

Kommer sakna dig eller gör det redan. Ha det så grymt kul därnere nu så ses vi snart, kramkram :)

PS: Glöm inte att uppdatera oss här hemma via bloggen om hur det går där nere ;)

Anonymous said...

Always hard to say goodbye, Know exactly what you mean due to I soon will go almost the opposit way, Val-Sthlm. You will have so much fun i M and I belive your friends take a trip down to you.

Hasta luego!