Thursday, March 27, 2008

Lägenheten.

1. 2. 3.
4. 5. 6. 7.
8.

1. Vår lilla anslagstavla
2. Det finns speglar i hela lägenheten (bl.a även en i duschen). Detta är min och T's garderob.
3. Mitt och T's rum. Min säng är den till vänster. Ursäkta röran, men så blir det när två tjejer delar rum.
4. Vårt husdjur. Överallt finns ytterst speciella saker, som vi inte får röra eftersom att de tillhör ägaren av pison.
5. Vardagsrummet.
6. Hallen.
7. Köket.
8. Vi har varsin hylla i kylen. Min är längst ner.

7 comments:

Anonymous said...

åh, vad jag saknar dig!

Melanie said...

jag saknar dig också!!

Pedrito said...

Looks like a very nice piso, and it looks like you've got a big room. And the kitchen looks that it has everything. Don't like my kitchen here, no oven and small fridge :p.

Natalie said...

vilken fin lägenhet :) ser ju stabilt ut! men hallå, var hyllan med majs din? för du måste ju ta ut det ur metallburken.. annars kan det bli giftigt om det får stå öppnat!

Melanie said...

ha ha ha natalie hur fan skulle jag kunna veta det? well, jag tar väl ut skiten då! .. än är jag inte död. något mer jag ska tänka på? lika bra att langa faktan ;)

Anonymous said...

Jag tänkte också kommentera majsen. Plasta in allt du öppnat är min melodi :)

Melanie said...

haha ni är för roliga!