Friday, January 11, 2008

All I Have To Give

Jag var en aning bitter häromdagen. Sliten och bitter. Sorry ' bout that (tänk en grov amerikansk brytning, ett finger som tvinnar håret och och ett slafsandes tuggummi).

Gårdagen började med frukost hos Janne. När jag kom hade ungen förberett med scrambled eggs, frukt, lussete och yoghurt. En underbar start på dagen.
På kvällen hjulade Em över för lite filmmys. Vi såg den härliga filmen About a Boy, samtidigt som faktan langades fram. Tjejsnack aka skitsnack i all ära. Ett perfekt slut på dagen.

Nu sitter jag och drömmer mig bort till Backstreet boys och Boys II Men. Jag saknar Primrose.
Ikväll ska jag och Cathy på bio och sedan kanske ta en öl någonstans. Inte riktigt redo för något extravagant. Det är ju trots allt ännu en dag på jobbet imorgon...

1 comment:

Natalie said...

haha! härlig beskrivning där i början..

åh vad mysigt med lite lyx frukost!

nostalgi är aldrig fel haha tankarna vandrar till toni braxtonäs mansröst