Sunday, January 13, 2008

"Suck it in och bit ihop"

Det är så himla svårt att hålla modet uppe, när något alltid ska bryta ner det lilla hopp man har. Rent av krossa drömmen. Jag tänker dock inte ge vika den här gången. Med eller utan hjälp så ska målet, planen uppfyllas. Jag begår inte mitt livs största misstag. Jag gör det dock om jag INTE försöker. Innan man ber någon att kolla i spegeln, bör man ta en noga granskning av sig själv först. Annars kan man få höra sanningen om sig själv också, vilket resulterar i gråt från båda hållen. Det är väldigt svårt att tro på sig själv, när andra bara skakar på huvudet. Som tur är har jag min älskade mor och syster vid min sida. Utan dom, hade jag begravt drömmen.

"Suck it in och bit ihop" - Ibland är det inte så lätt. Jag vägrar dock ge upp.

1 comment:

Anonymous said...

Nämen verkar som att du behöver prata ut med någon. Jag finns till stöd utan tvekan, kram.

Beklagar förlusten av halsuret :/