Monday, January 28, 2008

Black Magic Woman



Neo är den mest bedårande skapelse jag någonsin sett. Jag satt och stirrade på honom i flera timmar. Så söta små händer och fötter. Jag fick typ moderkänslor haha!



Jag och Jess drack drinkar och vin i fredags efter jobbet (bilderna är dock från en annan kväll). Galet trevligt! Synd bara att vi inte fick mötet med Prince Charming som utlovades.



I lördags sprang jag och min sötnos Sara runt på stan. Vi var tvungna att dämpa shoppingsuget. På kvällen åkte mjukiskläderna på, godiset inhandlades och filmerna hyrdes. Myskväll på högnivå.

I söndags lekte jag med Erik och Nate (som har flyttat hem!). Kvällen spenderades hemma hos Edwin framför tv:n med Guitar Hero och Singstar. Höll på att flippa ett tag, men jag lyckades och tillslut visade jag vart skåpet skulle stå med Reptilia och Everybodys changing.

1 comment:

Anonymous said...

inte nog med att du klarade black magic woman utan även Reptilia.. jag blir så stolt! Och att du även piskade mig i EC. way to go!