Sunday, January 6, 2008

The magical world of Disney on ice

Dagarna som gått har innefattat filmmys, singstar och galen shopping. Det har även hunnits med en trevlig irlänsk kväll på Limerick, som bjöd på trubadur, vinägerchips, whiskeydrinkar och en väldigt skrämmande spåkärring.

Idag har jag varit på en väldigt trevlig fika, shoppat (ännu mer) och bäst av allt; varit på Disney on Ice med Janne! Det var vi två, soon to be 20åringar, och massa kids. Nostalgin flödade under hela föreställningen. En tår var nära att fällas när Skönheten och Odjuret entrade isen (min all time favourite) och pulsen ökade när hete Aladdin körde sina moves. Jarå, även Abo! Jag gick varje år när jag var liten, och jag är beredd att göra det till en tradition igen. Det är verkligen magiskt. Jag älskar Disney och jag skäms inte.

Imorgon börjar mitt nya liv. Pressbyrån har gjort mig till en gåttaråtta, vilket är helt oacceptabelt! Det är dags att sätta punkt för den feta stilen ett tag framöver. Min sista Dumle är uppäten. Nu kör vi. Men för säkerhetsskull (jag kan vara rätt svag); ser ni att jag är påväg att ge vika - ger jag er här och nu tillåtelse att nita.

No comments: