Tuesday, April 15, 2008

Arvikafestivalen?

Jag har alltid sagt att om jag ser Death Cab For Cutie live, så kan jag dö lyckligt. Dom har varit klara för Arvikafestivalen länge. Bara det borde räcka för mig att ta nästa flyg hem. Dock har jag varit tveksam. Men nu är även The Kooks, Hot Chip, Kate Nash, Håkan, Kent och fler roliga artister är bokade. MUSIKÖVERDOS!

För de som inte inser hur stort mitt musikintresse är, kanske det är väldigt svårt att förstå hur jag ens kan överväga hemfärd. Men ett tillfälle som detta växer inte på träd!

Som det ser ut nu åker jag hem den 28 Juni. Då har har varit borta i 3 månader. Räcker pengarna kan jag ju alltid åka tillbaka och leva la vida loca med mina flatmates, annars... Ja.

Åker jag måste jag ändå betala två månadshyror till (6000 kr i sjön). Vore det så att jag badade i pengar, så hade jag redan bokat min biljett. Faaaan! Ett svårt val.

2 comments:

Anonymous said...

Jag undrar ifall X2000 kommer köra en sväng förbi Arvika under pågående festival. Det vore inte helt fel att direkt efter avslutat jobbpass smita in på festivalen :D

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the TV de Plasma, I hope you enjoy. The address is http://tv-de-plasma.blogspot.com. A hug.