Thursday, April 10, 2008

Står valet mellan att ringa eller inte ringa? Ring.

Jag kom nyss hem. Kvällen började bra. Ladies night på Dreams, vilket betyder fritt inträde och fria drinkar hela kvällen. Jag, Erika och Sofia dansade loss.
Dock slutade allt med att min älskade skinnjacka blev stulen och jag blev förföljd och antastad av en taxichafför.
För mycket har hänt under kvällen, så min kropp och hjärna kan inte riktigt reagera. Hade jag inte sagt åt taxikillen att lämna mig ifred och dra åt helvete på spanska så vet jag inte vet jag inte vad som hade hänt (kan du inte språket är det kört - på riktigt).
Och jag kommer aldrig mer se min jacka. Vilket gör mest ont.

Det är vid sådana här tillfällen jag vill hem. Eller iallafall krama min mamma.

2 comments:

Anonymous said...

Whatever doesnt kill U, only makes U stronger! Åh darlin, livet är hårt i galna Madrid. Ta det från en som vet, ei?! Men det är just det här du kommer sitta å garva åt sen. Och fler galna nätter väntar, och då fan ska jag åxå med å inte ligga halvdöd i soffan!! Jackorna lämnar vi hemma. Nu e de ju sommar snart :) Är alltid här för dig snutteluss! //T

Pedrito said...

Hostia...joder, låter inte kul det där. Bra att du skrek åt honom, vilket svin.O bra att du kan de flesta svordomar ;D Hoppas att du är bättre nu, o jag förstår att du kommer sakna din skinn jacka! o hoppas att du kan hitta någon ny som du gillar.

Hasta luego