Saturday, April 12, 2008

Swedish girls knows how to party

Vi är många svenska tjejer i lägenheten nu. T's kompis Sofia är på besök från Granada och Erikas kompis Camilla från Dalarna är här. Självklart innebär detta lång toalettkö och framförallt - Mycket fest!

Igår gick jag, Tess och Sofia upp tidigt för att äta frukost ute och sedan spendera dagen med shopping. Ett par shorts och röda heels investerades.
Efter lunch, gick vi till vårt älskade Starbucks och hade en intercambio med Jeronimo och efter det rusade vi iväg till en bar för att träffa Tag (T's kompis). Han var nog den mest speedade personen jag någonsin träffat. Sjukt rolig! Dock var vi rätt slitna eftersom vi varit igång hela dagen, så det var svårt att hålla samma tempo. Vi spelade lite fuzzball och skämtade.

På kvällen förfestade vi i pison. Därefter bar det iväg till en privatfest, med massa lokala kändisar. Närvarande var bl.a en dansare från T's och min favorit frågesport (han tog sig friheten att smeka både mig och Therese) och Mr Spain. Det var väldigt intressant att se hur la gente pijo festade och coolt att vi kom in! Dock blev vi inte tillfredställda vad gäller dansen, så vi drog vidare till en klubb vars inredning är som ett skäpp. Galet! Vi dansade och skrattade hela natten.

Jag slängde nyss in lite kläder i tvättmaskinen och på tv går dubbade Family Guy.
Ikväll vankas mer party. De svenska tjejerna ska allt visa vart skåpet ska stå. Hah!

No comments: