Sunday, April 13, 2008

Is it just me or is it hot in here?

Gårdagen spenderades framför tv:n iförd mjukiskläder. Jag laddade inför kvällens bravader.
Det började med att Alejandro, Jenni, Alvaro och den andra Alejandro kom till pison för förfest. Vi körde drinklekar och lyssnade på svenska klassiker. Sommartider och Boten Anna (tyvärr läser du rätt) dunkades på hög nivå. Runt ettsnåret tog vi en taxi in till centrum för att därefter gå från bar till bar. Mojitos i överflöd och danssugna fötter resulterade i att vi spenderade våra sista timmar på klubben Torero. Där dansade vi så att fötterna nästan tog eld.
När klockan var sex öppnade alla frukostställen, så vi gick till ett mysigt ställe och åt churros con chocolate. Typiskt spanskt, dock lite för maffigt för min smak.

Efter det sa vi kiss kiss hug hug. Fötterna höll på att döda och kylan var inte nådig (det var så mycket skönare när min älskade skinnjacka täckte min kropp). Klockan åtta föll jag som en däckad säl ner på min säng. Jag vaknade tre timmar senare, då det var dags att ta adjö av Sofia som skulle återvända till Granada, sen vaknade jag igen klockan 15. Sjukt sliten.

Vi tog massa galna bilder igår, som jag är redo att publicera så fort jag orkar föra över dem.
Hejdå Sofia! Galet kul att ha dig här! Hasta luego, vale?! Besitos.

1 comment:

Anonymous said...

GALET KUL att traffa dej ocksa, och shit vilka utgangar vi hade!

absolut, hasta luego!

och keep med posted om hur livet i madrid gar!

puss